Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Känns som jag..

Publicerad 2010-02-04 09:29:15 i Allmänt,

...bara skriver nu för skrivandets skull, sååå det blir nog bara en massa dravel här!!. Igår var Cornelia här så vi fick gratulera henne...hon letar lgh å ville ha presentkort på IKEA så de fick hon. var å köpte matskål till lilla fröken Nova igår...vill inte köpa allt för mycket...veterinärbesiktiningen e ju inte gjord ännu å jag vill inte köpa hem massa innan den e gjord...nu låter de väl pessimistiskt men man vet ju aldrig...från Elins förra kul så blev det ju ett tragiskt besked från veterinären när Rune skulle besiktas å de märktes ingenting på den lille MEN han hade ett sånt stort hjärtfel att de fick ta bort honom endast 11 v gammal =(. Ja...jag e hellre försiktig å inte handlar på mig allt innan de e ett faktum att lillskruttan kommer hem till oss. Ska ta mig ut i skogen idag tänkte jag, skottade uppfarten till garaget igår å de satte sina spår...VET att jag inte ska ge mig på sånt MEN ju mer de blir desto jobbigare blir det ju å John han har fullt upp med sitt jobb å tycker inte han ska behöva skotta när han jobbar så mycket som han gör...han får dra ett stort lass ändå!! (e ju lasbilschaufför!!) =P. skämt åt sido...hoppas ni inte snöat in runt om i landet....vi har nog ändå klarat oss ganska lindrigt undan, pratade med min son igår å han trodde ballkongen skulle komma in i lgh...blåste småjävlar i Örebro igår likaså hos uppfödaren utanför Nynäshamn....ha de gott å ta hand om varandra


Underbar vinterdag

Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-02-04 11:32:57

Snön har ju både för och nackdelar. Här sköter vaktmästaren snöröjning men han är inte snabb och jag får inte ut bilen. Ingen fara så länge jag inte måste ha den. Hoppas att Nova går igenom!

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-02-04 16:46:35

Hej då är det bara att hållatummen för att vetrinären inte hittar något, utan att det är en frisk liten tjej som du snart ska få hem.

Jo du vad det snöade och blåste här i Örebro i går, och ploga hann de ju inte med innan jag åkte hem, så vi blev stående på flera ställen och vänta på bilar som skulle backa ut eller köra in på parkeringsfickor. Men de hade fått bort allt tills jag åkte i morse.



Lördagska jag till Vinön på en intro inför en kurs jag ska gå. Det ska bli solig så jag hoppas på många fina bilder.

Kramiz på dig och de dina.

Gittan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela