Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag tävlar..

Publicerad 2010-02-05 10:03:39 i Allmänt,

...för fullt varje gång jag e ute å går...jooo...de e sant, fast de jag tävlar emot vet inte om det!!! =P. Har kommit på mig själv ett antal gånger när jag e ute å går å någon går framför mig en bit så ska jag ikapp denne personen INNAN ett visst riktmärke....haha...skruvat jag vet, men jag har hört fler som gör så....gör NI det om ni e ute på promenad odyl??...vore kul å veta OM de e många som gör det eller om det bara e jag å några andra i min omgivning som e så skruvade!!*L*. Har nyss kommit in från en nästan 2 timmars långpromis...sååå ljuvligt skönt å solen började kika fram.... Igår va Cattis å jag ute å fotade vid Rosenkällan med omnejd, vi trodde att folk hade pulsat upp stigarna vi skulle gå men icke sa Nicke, vi hade ett rådjursspår som vi gick i...haha...de va till väldig hjälp!!!...näppediii ha de gott mina vänner å gör nu inget som jag inte skulle ha gjort!!! kramelikraaaam

Delta hoppade ut i snön å sjönk ner rejält!!




Vildsvinens framfart


NUUU ska vi åka hem!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-05 16:31:46

haha jag gör likadant o jag kollar alltid bakom mig så ingen kommer i fatt mig haha... trodde jag va skruvad men nu vet jag att jag ärvt de av dig haha

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-02-05 17:23:19

Hejhej fina bilder du tagit. Vet du vad jag brukar göra för att lätta upp min promenad, någor ännumera skruvat tror jag.

Jag räknar stegen mellan lycktstolparna elle visa träd.Sedan är det meningen att jag ska få ner antalet steg mellan stolparna, detta göra tt jag ökar på takten och då inbllar jag mig att jag får mera flås.

VEm är mest skruvad?

Trevlig helg i vinterlandet.

Postat av: Tomas

Publicerad 2010-02-06 10:23:47

Ja!/Tomas;O)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela