Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ibland så blir jag...

Publicerad 2010-02-13 18:45:16 i Allmänt,

...lite fundersam när man skriver sin blogg för att uppnå ett visst antal personer som läser den....har inte förstått detta...JAG skriver i min blogg för att jag älskar att skriva av mig och om de sen e människor som tycker om att läsa det så e de ju en bonus. Idag blev ingenting som jag hade tänkt, skulle ut å gå i skogen å träna med Annie hade jag tänkt men efter frukosten la jag mig en stund för att jag hade sån skallebank och somnade....kvicknade till när kl va 12.30...helt mosig å kände inte alls för att träna så vi skippade den biten. Vi åkte iväg å köpte foder till Nova iaf så nått har vi uträttat. Nu e de osigt i hela lgh, blev sååå sugen på Pannkakor med jordgubbssylt å glass...va år sedan jag åt det sist så nu e jag mätt å belåten!! =P....ska knöla ner mig i soffan hos Annie och John OM jag får plats...haha...de vet jag redan nu att jag inte får så jag får inta fotöljen istället...ha en bra kväll å ta hand om varandra!!!


Nova e nybadad, de va ingen positiv grejj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela