Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

De e då själva...

Publicerad 2010-02-11 10:53:31 i Allmänt,

....faaaan rent ut skrivet...mitt blixtlås på jackan gick sönder å JAG har ingen mer vinterjacka som jag kan ha...lovade mig själv att ALDRIG mer sätta mig i den sitsen att bli så här tjock igen MEN det sket sig i böjen...tjock, rund ja de e former de med men inga roliga sådana...ser ni på fotot i förra inlägget??....så vill jag se ut igen MEN de e så lätt för andra att säga att de e ju bara att börja banta å gå ner i vikt...NÄÄÄÄ...de e de inte, har man ett matmissbruk så e de inte så BARA!!....vet att de bara e jag som kan göra något åt det här å ALLA metoder som man kan få hjälp med kostar ju en jäkla massa pengar....suck...ja ja...bättre å va överviktig än skitviktig va de nån som sa...kanske ska haka på den teorin då!! =P


..på tal om de tionde, saknar er mina...

...fina kiddos...hoppas vi ses till påsk alla tre!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela