Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nöjd..

Publicerad 2010-12-10 11:24:36 i Allmänt,

...ja jag e verkligen nöjd med dagen på arbetstäningen, jag tog upp en av damerna till den andra å vi blev sittandes en timme å småprata om ditten å datten...frågade ju en del å sa att de fick gärna be mig hålla snattran för jag tycker de e så intressant å höra de gamla berätta om gamla tider...men de tyckte de va kul när jag frågade å de kom ihåg gamla minnen som de inte tänkt på på länge....man hajjar till lite när jag frågade om de hade barn, ja då säger den ena två grabbar har jag allt å båda e pensionärer nu!!*L*...ja så tänker man ju inte direkt att deras barn e pensionärer oxxå!...solen strålar å jag ska dricka öl ikväll...e inte ofta som jag dricker nått eftersom jag äter de mediciner som jag gör så idag hoppade jag över medicinerna...ska absolut inte göra nått alls ikväll...blev bara så otroligt sugen på öl i veckan å här får vi hämta ut alkoholen i affären så bilen som fortfarande står behövde jag ju inte!!...ska ju naturligtvis titta på IDOL ikväll å ringa MASSOR å rösta på JAY...bara älskar hans röst...waow!!!!
Hoppas ni får en underbar helg å ta hand om er!!!

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-12-10 16:17:27

Det var en fin insats du gjorde för de båda damerna :)

Jag skall med titta på Idol ikväll och jag hoppas Jay vinner. Han är bäst :)



Sv: Ja det ser ljust ut nu, det som vi pratade om i tele :)



Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-12-10 17:41:35

Att höra de äldre berätta om svunna tider är magiskt!



Hoppas att allt är bra med er! Läste att Lina kommer att vara offline ett tag så du får hälsa henne speciellt!



Ha en trevlig helg!

Postat av: Mita

Publicerad 2010-12-10 17:47:10

Då får du ha en trevlig kväll i soffan, där ska även jag tillbringa kvällen men med rödvin och hämtpizza!

Kram

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2010-12-10 18:41:53

Hejhej! Det är rätt adress ifyllt=). Men nogg kan vara lite udda ibland också=(. Hoppas du får en trevlig helg=). ramis

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-12-10 21:17:35

Sv: Man behöver ta sig mer tid för de äldre, för de vet mycket om hur man ska ta vara på livets få minuter :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-12-11 11:41:58

Sv: Hon föddes 2005, så tanten är drygt 5 år gammal nu :)

Postat av: Petra

Publicerad 2010-12-11 12:16:02

Dina samtal var verkligen givande då Jay vann. Vad mysigt att sitta och prata med de äldre. Bra där Kicki! Öl brukar jag mest vara sugen på, på sommaren men en öl är nog aldrig fel. jag drack rödvin igår. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela