Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Trebent...

Publicerad 2010-08-21 10:37:17 i Allmänt,

...Nova hoppar omkring på tre ben å har gnagit sönder en trampdyna, Annie har oxxå de men de sitter inte lika illa som Novas. Troligen så har de blivit getingstuckna, finns tydligen ett jordgeting bo i skogen där vi brukar gå...vet inte annars va de skulle kunna vara.
I går kväll körde jag igenom ett lydnadspass med Annie å hon var riktigt taggad...så snart ska jag åka upp till klubben å köra igenom ett tävlingslydnads pass med Kicki å hennes Selma...ska köra alla momenten för att se om hon orkar det.
Johns dotter har varit hos oss sen igår förmiddag, alltid lika trevligt när hon kommer. Ska inte uppehålla mig allt för länge vid datorn utan ska packa ihop våra prylar å dra oss inåt stan. Ha en trevlig lördag å ta hand om varandra!!


Jag å Annie<3<3

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-21 21:55:29

Getingarna är hemska i år :(

Så kul att Annie har kommit igång igen =)Är hon frisk nu?

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-22 11:48:10

Ajdå! Hoppas att det läker fint!

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-08-22 16:41:38

Ja Getingarna är verkligen hemska. Vi har haft en hel svärm i stugan fy och pest danne är ju allergisk också. Stackars hundarna som inte kan säga till vad det är för fel. Men roligt att läsa att Annie svarar så bra på lydnaden. Verkar det som om hon är bättre nu?

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-08-22 20:05:54

Hoppas de repar sig snabbt! Nu får det vara nog med krämpor. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela