Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Skriv å fototorka...

Publicerad 2010-08-08 18:37:36 i Allmänt,

...vet inte varför men de blir ju så ibland...för att ha nått nytt att lägga upp fotade jag Nova, som har varit ute på tur i skogen idag...fick vittring på nått å sprang iväg...kom tebax på en gång då Annie inte följde med...gjorde så två gånger till å tredje gången sprang Annie å jag ¨gömde oss...jäklars så hon blev till sig när vi inte var där när hon kom tebax, ropade på henne å vilket glädjefnatt hon fick, de va pussar i överflöd å hon tjöt i högan sky!!...mitt lilla pucko <3



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-08 20:39:41

Hej Kicki :)Ja det är riktigt jobbigt med nacken,det blir så att den låser sig ibland. Konstigt är det :(

Hehe kan tänka mig att Nova blev orolig när ni gömde er. Men det är det bästa att göra så om de sticker iväg :)Ingen idé att ropa för döva öron!

Hon börjar bli stor Nova, så söt på bilderna.Ser oskyldig ut ;)

Kramar

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-08-09 09:26:24

hehe så gulligt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela