Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Rensa skallen i skogen...

Publicerad 2010-08-27 13:18:43 i Allmänt,

...e va jag gjort nu på dan...underbart att bara kunna kliva över vägen å över gärdet å så e man där!!
Näpp soc lyser med sin frånvaro, blir både arg å besviken för jag vet att vi skulle fixa att vara avlastningsfamilj...mina år inom dagis/fritids och även med ungdomar med autism som varit utåtagerande å självdestruktiva har jag jobbat med i 9 år, startat upp ett boende för ungdomar med Asperger....skulle vi då inte kunna klara av att avlasta någon familj två helger i månaden??...det visar ju bara hur hårt medias "slagpåsar" ang rottisar e....tycker åtminstonde de kunde göra ett hembesök å sen om vi fick avslag då...då kan jag köpa det!. Näpp nu skiter vi i det här!!. Skogen med tjejjerna i 2 timmar var alldeles underbar...men man märker att hösten börjar komma, löven börjar bli gula å fullt med svampar överallt men inte de som jag vill plocka!!....hoppas ni får en underbar helg, på söndag kommer några hit ut å spårar...ska bli sååå kul för de e människor som jag verkligen trivs med och som får en på gott humör!!....fridens liljor!! <3


Svampar överallt


Enbär


Vattendroppar


dragkamp!


...två i rad! =P

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-27 18:03:23

Vi behöver alla gå den där promenaden ibland för att rensa skallen!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-27 18:49:42

Det är rent för jädrigt att de inte kan höra av sig igen Soc :(

Så härligt med en lång skogspromenad, fina bilder =) Ja det känns att hösten är här, kallt och krispigt i luften tidigt på morgonen och löven som börjar ändra färg =) Jag älskar det :)

Sv: Roligt att Annie också bär tidningen =) Dem blir så stolta av att få som uppgift att bära något åt oss =)



Kramar

Postat av: Petra

Publicerad 2010-08-27 21:17:40

Vilka fina bilder du tar! Bra att du ringde tillbaka, ibland (ofta) behöver de en knuff där bak.

Försök att ha en härlig helg och du gör rätt i att umgås med fólk/hundar som ger dig energi istället för att ta den från dig. Kolla in mina bilder på Dino som vi tog för ett tag sedan. Kram

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-08-28 00:32:03

vackert!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela