Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

MVG...

Publicerad 2010-08-12 10:29:16 i Allmänt,

...igår så gjorde vi det sista momentet som alla skulle göra på valpkursen, vi hade inkallning med å utan störning kvar då Nova var skadad när sista kurstillfället var. Blev lite full i skratt när vi fick diplomet...då hade Nova fått Mycket Väl Genomfört...allstå MVG i alla momenten*L*. Tränade lite med Madde och Maria när vi ändå var på klubben. Hämtade grillen vi vann och den var över förväntan...Idag kommer Jeanette å Pinnen hit så vi ska gå på Östgötaleden med medhavd fika...trevligt!!....sen hoppas jag att vi kommer iväg till Åtvid för att kolla på Jeanette å Sly som ska tävla ikväll....lycka till tjejjer de fixar ni med bravur!!<3...ha en bästaste dag å ta hand om er!!



Jeanette å Sly


Sly...suddigt men gillar hennes framfart!!*L*



Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-12 12:07:40

Full fart ser jag :)

Nu har jag fått upp två videosnuttar från gårdagens spår på bloggen ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-12 12:26:27

Grattis till MVG:t, så duktiga ni är :) Mysigt att med medtagen fika.

Hoppas ni får en trevlig dag. Kramar

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-12 12:44:42

I IPO ska hunden gå exakt i spårkärnan, om man har två koppel och drar på varje sida av kroppen så är det lättare att se till att hunden går där den ska gå.

Postat av: Petra

Publicerad 2010-08-12 14:02:55

MVG! Det var inte vanligt när jag gick i skolan! Men skoj när andra lyckas! Kram och sköt om dig!

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-08-13 02:03:50

Hepp, hepp... gulliga du som trodde på oss... MEN vi tar nya tag & laddar för ny tävling;-) Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-13 06:57:01

Glömde ju att gratta för ert MVG, jag borde skämmas!

Ha en riktigt bra dag!

Postat av: stina

Publicerad 2010-08-13 21:13:35

Vilken speed den hunden har, kan nästan känna fläkten av hundes rörelse i bara tanken.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela