Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

min egna lilla...

Publicerad 2010-08-10 18:52:46 i Allmänt,

...puckohund<3....Nova har haft skojj idag...TRE gånger har hon rullat sig e gojsig skit å tre gånger har jag duschat henne!!...mumma tycker hon tydligen att de e, jag tycker Annie har varit bedrövlig i de avseendet med rullningar i div otäckheter men tror dotra hennes e värre!!....idag körde vi lydnad ihop med Maria å hennes rottis Iza...gick bra å jag e nöjd...har fått tips om en underbar vända i skogen bara en bit bort här....gick där nu på eftermiddan å de va underbart...skogen va så tät å lummig att solen bara trängde igenom på ett par ställen...svalt å skönt där inne...här kommer jag absolut tillbringa några timmar!!!



Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-10 22:06:11

Jag kanske ska skatta mig lycklig över att mina vovvar inte har en tendens att rulla sig i skit :P



Sv: En sån plats är alltid bra att ha :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-11 07:02:47

Visst är det skönt med skithundar ;)

Har ett par här hemma också... Man kan bli galen för mindre.



Det går riktigt bra med spårarbetet, skitkul är det!

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-08-11 11:16:53

Mina två borderterries brukar oxå rulla sig i skit. Och vill sen hoppa upp i famnen å mysa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela