Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Måndag igen...

Publicerad 2010-08-23 09:10:26 i Allmänt,

...e så förbenat less på att gå hemma på de här viset, har inte fått någon arb.träningplats än å dagarna bara rullar på. Snart har jag förbrukat mina a-kassedagar å får snart bara 65% av den...hur fan ska vi klara oss då??.
I helgen har vi kört igenom tävlingslydnadsmomenten soom i en tävling, gick rätt bra men Annie sloknade på slutet. Fick besök av två gamla kompisar från Nora å Hallsberg...riktigt trevligt!!.
Igår var Annie å jag ute på en långrunda i skogen, så härligt att bara gå å få rensa skallen ifrån allt grubbel...sen kom Johns syrra, gubbe med hund på besök...efter de så drog jag och Åsa ut i skogen med hennes två hundar å Annie å plockade kantareller, gick lite vilse men vi kom tebax så de blev tre timmar i skogen...pricken över I var de smörstekta kantarellerna som jag mumsade i mig efteråt!!*L* Ikväll blir de kurs för Annie å mig...ser jag fram emot!


Här kan vi snacka om "trattisar" *L*

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-23 15:13:05

Hoppas du hittar en bra arbetsträningsplats. Förstår att det blir tråkigt att gå hemma :(

Gott med kantareller, älskar det =) Tur att ni hittade tillbaka igen,men annars hade säkert hundarna hjälpt till=)



Sv: Kursen jag går är lite blandat,både folk i 1:an och 2:an. Det är ingen kurs på brukshundsklubben utan en privatkurs så det är därför vi inte är uppdelade :)



Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-23 17:07:09

Jag förstår att det känns oroligt! Hoppas att det löser sig i tid!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-23 20:50:54

Sv: Det låter som en bra idé! :)

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-08-23 21:15:22

ush hoppas man kunde hjälpa dej!!



Håller tummarna att det ordnar sej snabbt!!!!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-08-24 09:03:36

Här hemma håller vi tassar och tummar att allt löser sig. Tänk positiv så gott det går. Ta hand om er nu. Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-24 09:18:56

jasså.. va fan har jag fått 2ifrån då? alltid trott de... haha bra koll... skiter iofs i vikket;)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-08-24 13:29:36

åh va gott med smörstekta kantareller! :)



dom ser ut som två stora megafoner nästan. hihi!

ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela