Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jaha...då satt man här igen...

Publicerad 2010-08-04 19:54:50 i Allmänt,

....blev ett ganska snabbt uppvaknande i morse, vaknade tjugo i tio å de hör ju inte till vanligheterna....men har fått öka på sömntabletterna så jag får sova istället för att ligga å snurra å vända å vrida för att värken jobbar för högtryck just nu. Skulle spåra kl 11 men fick mess från Madde att hon skulle bli lite sen....hann iaf käka frukost å vakna till innan hon kom. Vi la spår till mina två å till hennes Leo. Nova gick hyfsat bra i spåret även om hon snurrade runt lite så kom hon rätt å hittade sina grejjer....Leo hade svårt att komma igång men de gick till slut...Annie gick rätt bra stundvis men hittade en rådjursblajja som var roligare att ta en spåret men hon löste de till slut oxxå. har varit väldigt lugnt idag...har mest legat i soffan å tyckt synd om mig själv...skämt åt sido men dessa dagar vill man inte ha allt för ofta...tror vädret gör sitt till oxxå med värken, men men...gilla läget å gå vidare bara!. Imorn blir de en tur ut på Östgötaleden med tjejjerna om jag fixar de...ska bli skönt å utforska lite nya marker...TYVÄRR så har jag ingen teckning där ute så jag får förlita mig på hundarna =P!!. Ha en fortsatt trevlig kväll...själv ska jag dyka i bingen tidigt, orkar inte med mig själv just nu...tjingeling å ta hand om er!!


Madde och Leo


Annie, tyvärr blev de inga foton på Novas spår då jag tog med
kameran utan att kolla om batteriet va laddat vilket de inte va=(

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-04 21:26:24

Ibland behöver man sova lite längre :)



Sv: Ja, hon blev väldigt nöjd över min insats :)



Ha en fin kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela