Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Igår eller idag...

Publicerad 2010-08-26 09:52:06 i Allmänt,

...skulle de ringa från soc, igår ringde hon inte så de ska bli intressant å se om de ringer idag!. Här e de "lågt i tak"...de mesta känns så jäkla trist...ingen ork eller lust till någonting just nu...men men...de e väl övergående... igår missade vi Novas kurs då jag va magsjuk å Annies missade vi i måndags pga samma sak...eller magsjuk...nått är de som spökar iaf!. Nova börjar mer å mer gå på alla fyra men hon e rätt rolig...jag släpper henne på gärdet å fram till det så hoppar hon på tre ben...sen "glömmer" hon väl bort å hoppa runt på tre ben så vi har gått i skogen utan problem sista dagarna*L*...ha de gott å ursäkta mig för mina tråkiga inlägg just nu, e som skrivet inte på hugget över huvudtaget!! =(


...sätter mig här å "filosiferar" lite...

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-08-26 11:18:13

Må Nova va som återställd idag!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela