Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Härligt med de små...

Publicerad 2010-08-31 15:12:07 i Allmänt,

...Kicki har varit här med sina två barn Tyra och Leo...vad jag kan sakna den tiden med Linus och Lina...många små glädjeämnen som betydde så mycket...ett litet leende eller när första tanden ramlade...kan sitta å titta på korten på när de va små å minnena bara sköljer över en...visst e de en intensiv tid...men man borde ha tagit tillvara på tiden mera känner jag nu...men de kan man ju alltid oavsett vad de handlar om så i efterhand har man alltid kunna göra saker bättre...vi hade bestämt lååångt innan att vi skulle äta blodpuddig, bacon å lingonsylt å de blev de...jammmiii!! =P....Tyra e tre år nu men när vi började träna ihop så var Tyra ca 2 år å va med ibland...hon tyckte om att sitta å äta ur burken jag hade med Blodpudding som godis till Annie!! *L*....ja de e härliga de små...sååå Tack Kicki å barnen för en trevlig dag!!


Tyra för ett år sedan med blodpudding i munnen!!


Tyra, fast idag var de en halstablett i munnen

...lillebror Leo 8 mån

Tyra å Leo

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-31 20:21:17

Så söta barn :)Kul att hon åt av Annies godis hihi.

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-08-31 21:30:49

Tack själv! Vilka fina bilder, maila dem gärna till mig.

Kram!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-01 07:47:05

Lite blodpudding är aldrig fel. Bättre att äta sånt än det jag åt som liten vid mina besök hos morfar...

Frolic...



Får höra det än idag. Att folk inte bara kan släppa det och gå vidare med sina liv :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela