Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Förvånad??

Publicerad 2010-08-24 19:21:40 i Allmänt,

...inte ett dugg...ringde idag till soc för att se om vi kunde bli avlastnings familj till nått barn som behövde de....ALLT  lät jättepositivt, vi hade bra ålder, inga småbarn hemma, vi bodde bra å allt lät så positivt tills jag sa att vi hade två hundar...vilken ras undrade hon...svarade så klart att jag hade två rottisar...där skönk vi i värde kändes de som...oj sa hon...ja replikade med en gång att jag absolut inte hade ringt om de fanns någon som helst fara på färde med mina hundar...hon skulle återkomma i morgon eller på torsdag...intressant HUR snabbt man kan sjunka pga sina hundar =(

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-24 20:21:34

Fy så tråkigt :( Att de har sådana fördomar, hade de varit en hund av mindre ras så hade det förmodligen varit annat ljud i kistan :(

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-08-24 22:57:13

De e så sjukt trist.. pga okunskap hos folk:(

Postat av: Petra

Publicerad 2010-08-25 08:49:48

Åhh sånt gör mig så arg. Jag vill inte höra talas om det. Arg Arg är vad jag blir. Hoppas verkligen de tänker om och tänker rätt. Meddela igen så är du snäll. Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-08-25 15:42:07

Dålig stil! Fan va typiskt! :/

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-25 16:48:33

Dålig stil av soc!!!



Sv: Jo, det är bara fint med oss! Hoppas att allt (utöver detta) är bra med er!

Postat av: nova

Publicerad 2010-09-03 19:23:41

Åhh vad trist, hoppas det gick bra till sist.

Halkade in på bloggen... har oxå en rottis Nova ;-)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela