Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

De verkar som Pluto...

Publicerad 2010-08-05 12:45:42 i Allmänt,

...fått ett nytt hem...bara hopas på att den lilla killen får en bra nystart på livet!!. Idag känns de som en mangel har kört över kroppen vaknade före fem å kunde inte somna om...trist...har varit ute å kört lite lydnad med tjejjerna å de gick relativt bra...Annie ska till veterinären imorn, de e nått som inte stämmer med henne...hon e seg, loj å inte så vaken som hon brukar vara...hoppas att de inte e nått allvarligt med mitt hjärta!. Ikväll får jag besök av Jeanette å hennes Spanska vattenspaniel Pinoccio eller pinnen som han kallas...där kan vi snacka om energi!!*L*....ha en underbar dag, vi har solen står högt på hmlen å de e så skönt ute!! Fridens gott folk!!


Haha...gillar de här fotot skarpt!! =P

På tal om de tionde så har uppfödaren fixat en hane till Annie som ska paras i vinter igen
Skulle helst vilja att hon fick slippa det...vill inte lämna bort henne igen ju =(

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-05 13:09:45

Skönt att ni fick en tid hos veterinären, hoppas att det inte är något allvarligt med henne! Oj så hon skall paras igen, så snart. Förstår att du inte vill vara ifrån henne :(

Kramar

Postat av: Petra

Publicerad 2010-08-05 16:19:06

Tråkigt med Annie. Jag vet inte men när vår Dino var så tog vi massa prover och det visade sig vara borelia. Nu vet inte jag om ni har fästingar men för oss har det varit så vid 3 tillfällen. Hoppas att det går bra och vår Dino har repat sig varje gång glömde skriva det. Petra

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2010-08-05 23:52:02

Ja vi får väl se för tydligen har länstyrelsen gjort ngt fel så processen komemr att tas om från början så får vi se vad som händer,ägaren har ev möjlighet att överklaga,men som sagt ägaren ska då inte ha tillbaka honom=/. Så jag hoppas dom fattar ett bra beslut=/. Kramis

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-06 07:40:47

Bra att du sticker iväg till veterinär när Annie verkar må dåligt eller är loj som du skriver.

Du skrev att uppfödaren hittat en hane till henne... Nu blev jag nyfiken, vad har hon för uppfödare? Alltid spännande med nya kombinationer :)

Ha en riktigt bra fredag och lycka till hos veterinären!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-08-06 08:37:50

Hej igen.. Lite roligt när jag kikar mer i din blogg. Jag hittade din länk på Annas sida. Sen ser jag att Carro kommenterat på din sida, hennes blogg läser jag också. Sen när jag kikar på bilder du har upplagt kommer Lina upp. Hennes sida följer jag också. KUL! Vi kanske skulle försöka ses alla rottis tjejer <3. Ha en bra dag väntar besked om hur det gick hos vet. idag. // Petra

Postat av: stina

Publicerad 2010-08-06 20:19:27

Jag förstår att det känns jobbigt att lämna bort henne igen. Svårt för att man fäster sig så vid valparna sen. Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela