Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Surt inlägg idag...

Publicerad 2010-04-13 13:48:07 i Allmänt,

...med???....näe ska försöka skärpa mig i det avseendet...igår kom jag ut till Edhaga med Kicki och hennes barn och hund....det var en härlig promis i solen å vi såg en Fiskljuse...på ganska långt avstånd men när vi somade in med kameran så kunde vi konstatera att de va det!!. Blev lite foton tagna då med....var å arb.tränade idag och vi har bestämt att jag ska köra måndag och onsdag i trädgårdarna och fredan på Aura...kommer köra 2 tim/dag. Blir så förbannad på den här jävla kroppen som sätter käppar i hjulet för mig...vill inget hellre än att jobba inom trädgårdsbiten men när kroppen inte funkar...nåja...slutgnällt nu...idag var jag å körde lite på klubben...hade inte helt focus på träningen delvis för att jag inte kunde kampa å busa med Annie som jag borde pga värken...blir så jäkla ledsen...hon e ju duktig å behöver all stöttning hon kan få å det har jag inte kunna ge henne idag!! =(...efter en del tragglande så fick jag upp farten till rutan iaf och apporten gick oxxå bra och fotpositionen kunde nog inte ha blivit bättre...lite foton då!!


Farten till rutan


Kickis lilltjejj Tyra

..och minstingen Leo

Selma

inget bra foto i sig men jag gillar de ändå!!*L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela