Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Summa sumarum....

Publicerad 2010-04-05 19:58:53 i Allmänt,

...ja här har det varit hundar för hela slanten sen i onsdags då Lina kom hit med sin rottisvalp Luzza och Chin Tilda...träning å skogspromenader för hela slanten med lite inslag av att stoppa mat i huvudet!!*L*...Imorn åker Lina hem, blir tråkigt för de e inte allt för ofta som vi ses men vi pratar i telefon både en å tvåggr per dag så kontakten har vi dock inte in real life. Synd att min Linus inte kunde komma hit, vi träffades ju bara en snabbis på begravningen...blir ju inte samma sak direkt. Imorn blir det arbetsträning igen...ska bli kul...men de här dagarna var välbehövliga....värken e inte att leka med nu men jag tänker köra mina åtta v å se om det kan bli bättre....e ju inte van med att använda kroppen som man gör med trädgårdsarbetet...nu slänger jag in lite foton från den gångna veckan....hoppas ni haft en underbar påsk å ta hand om varandra!!!


Visst e hon fin med sina tejpade öron!!=P


Lina och Annie


Nova har parkerat sig i sängen


Dotra mi<3




Kommentarer

Postat av: lina, Luzza & Tilda

Publicerad 2010-04-06 20:01:32

HEMSKA bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela