Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Sitter å tittar..

Publicerad 2010-04-22 14:17:33 i Allmänt,

..på gamla foton på dator...tårarna trillar ner för kinderna...min fina lilla Casper...f***n vad jag saknar dig...saknar dig på kvällarna när du kröp upp vid mitt huvud å rullade ihop dig å spann...ditt goa "prat" när du ville ha min uppmärksamhet, när du låg på mina axlar å vi gick runt i lgh å du nosade på allt som var på väggarna, närjag sköt iväg mina hårsnoddar å du hämtade dessa å la framför mina fötter...kommer ALDRIG att glömma dig min fina...kommer aldrig mer skaffa en katt...du e den ende som gett mig så mycket under dessa år...elva år fick vi tillsammans min lilla kille...elva år av tillgiven kärlek...





Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-04-22 18:43:11

Ja du Kicki det måste kännas svårt att mista någon som man älskar så.

Jag saknade honom redan när ni flyttade så jag har ju vant mig, och sedan var han ju inte min eller.

Tänker på dig det vet du Kram Gittan

Postat av: Jeanette, Sly & Enya.

Publicerad 2010-04-22 23:12:06

Det där med saknad är inte lätt... De lämnar tomrum efter sig helt klart. Det är verkligen baksidan av "myntet". Men du gav honom ett bra liv och ett bra avslut samt har många fina minnen ... Kram från oss

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-04-23 07:20:30

Tack till er båda!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela