Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lördag morgon!...

Publicerad 2010-04-24 09:00:07 i Allmänt,

...trött som f**n e jag å värken blir bara värre...var på arbetslivsresurs igår å vi hade genomgån av Basal kroppskännedom, har gått det tidigare vid två tillfällen så de va inget nytt. Pratade med min couch igår...vi har ju bara tre v kvar på arbetsträningen...får se hur dessa v blir...sover ju ett par timmar på dagen nu när de e som värst å de känns inte ok för mig...blir som en jäkla zombi pga att jag äter en hel del medicin å får ta dubbel dos med sömntabletterna....vill inte ha ett sådant liv tebax som jag hade i början av min sjukskrivning...igår var Annie å jag ute på Tinnerö i det fina vädret som snabbt utbyttes till regn, blåst å hagel!!...men d funkar de med bara man har bra kläder på sig vilket jag hade!!...e less på de mesta just nu, står å stampar på ett å samma ställe å de händer inget...ska de behöva vara så??...näppedi...lite foton från igår kanske livar upp humöret kanske?!!


Molnen hopade sig snabbt när vi var ute


...å så här fint var de när vi började vår promis


Nytt å gammalt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela