Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kyligt MEN...

Publicerad 2010-04-11 12:41:44 i Allmänt,

...en underbar fm i skogen med de fyrbenta...vi hade skogen för oss själva såg inte till en enda där ute...fåglarna sjöng för fullt å jag bara njöt i stora drag....de gjorde de fyrbenta oxxå för den delen!!*L*...blev som vanligt en del fotande...skjutsade John först innan vi drog ut till skogs...han skulle göra nått med Hemvernet å slutar vid tre tiden...då ska vi ge oss ut på Tornby men bara för att köpa hundmat till den lilla....två tänder har hon tappat å jag väntar gladeligen på att ALLA snart har trillat ur munnen på henne!!. Imorn blir de arb.träning igen, har beslutat att jag inte fixar dessa timmar till fullo så jag ska ha onsdagen helt ledig å se hur jag klarar av de, har ju börjat domna bort i v-arm från armbågen ner i fingrarna å sen så e de ju värkmästarn som jobbar för högtryck heeela tiden...hoppas arb.terapeuten hör av sig i veckan om hjälpmedel...men de visar sig väl... ha en underbar söndag!!


Här e brudarna OM ni nu hade missat de tidigare!! =P


Satt å lyssnade på vattnets porlande ljud....fridfullt!


Mossor å lavar e läckert!!




Vildsvinen fortsätter sin framfart på Tinnerö =(

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Enya.

Publicerad 2010-04-11 15:08:48

Härliga bilder! Ha en trevlig fortsättning på söndagen:-)

Postat av: Cruellas sida

Publicerad 2010-04-11 19:09:38

Hej på er, ni ser oxå ut att ha haft en härlig helg. Härliga bilder. Längtar tills vi oxå har barmark så man kan se mossa och vatten.

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-11 19:49:28

Vilka fina skogsbilder :) Dina töser är så fina :) Kramar

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-11 19:59:53

Underbara bilder! =)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-12 05:02:06

Jo, men precis - det är ju alltid kul när ens egna bilder blir talande för någon annan :)

Postat av: stina

Publicerad 2010-04-12 22:44:14

Å Hjälp, vilken snygg bild på brudarna!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2010-04-22 20:35:33

Hej! jättefina bilder på dina vackra hundar! hoppas du mår bra , trots all värk1

Kram Gunnel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela