Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Gårdagen...

Publicerad 2010-04-30 10:00:00 i Allmänt,

..bara rusade iväg...åkte upp till klubben å tränade med Jeanette å hundarna, hon e en klippa med alla braiga tips å ideer som funkar på storfröken...värkmästarn jobbar för högtryck fortfarande, blir heeelt jäkla slut...somnade på soffan å vaknade tre timmar senare vilket resulterade att lillfröken både kissat å bajsat inne...men men...de va ju mitt fel. Var sedan på valpkurs vilket kändes bra med valpar å deras ägare...blev lite småstressad av ena kursledaren som planerat in varenda moment i tid å tittade på klockan å sa att du måste vi göra det och det...känner att de måste ju få ta sin tid, valpar e ju trots allt valpar och det här e första ggn som vi e i grupp och med helt okända människor å hundar...fortsätter hon så nästa ggn så tänker jag säga till henne, för mig blir det ingen kul grejj när någon kollar kl hela tiden...idag e de fredag å John e ledig, välbehövligt för honom...ska ut i skogen med hans syrra å hundarna efter lunch....just nu regnar de men jag tycker de e skönt att gå i regn förutsatt att man har kläder för det...hoppas helgen blir bra för er...kramelikraaam!!!


Häger

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Enya.

Publicerad 2010-04-30 10:15:05

Trevlig Valborg! :-) Kram

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-04-30 18:15:32

Trevlig helg gumman sköt om dig

Fin himelsbild föresten.

Krameli kram

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-01 08:33:22

Små olyckor i hemmet kan hända så lätt :) Händer titt som tätt här hemma med småvovvarna, men de har å andra sidan inte samma möjlighet som de stora att gå ut och in när de själva vill.



Ha en trevlig helg!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-01 11:18:03

Jo, tack! Det är bara fint här. Lite tråkigt väder bara, men sånt får man ju räkna med ibland! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela