Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Dagen igår...

Publicerad 2010-04-23 08:26:15 i Allmänt,

...fick ett innehåll som jag e jättenöjd med...var ute med tjejjerna i skogen å gick en långpromis å gick på ställen vi aldrig gått på förut...ett stooort plus e att jag inte gick vilse!!*L*...mitt lokalsinne e ju mer eller mindre lika med noll. Städade å tvättade innan Mita kom på besök....var såå trevligt och trots att vi bara pratat via bloggarna och FB kändes det som vi var gamla vänner...blev mycket prat om allt mellan himmel å jord....John kom hem tidigt så han var oxxå med...han tyckte lika mycket om Mita som jag gör!!...drog sen iväg på möte på bruksan...sist var vi bara två st utöver styrelsen så jag blev väldigt glad att så många slöt upp...det e väldigt få som hjälper till så de va mycket diskussioner kring detta....sist men inte minst så slog Hv 71 Djurgården så de kan man ju fira lite xtra!! =P
Hoppas ni får en underbar helg med allt vad det innebär...sj så drar jag hem till Örebro då Mikaela en kompis ska kora sin Aussi Sollan...ska bli kul å se henne in action!!!

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-04-23 09:29:19

Borde ha varit med er i skogen å fnittrat!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-23 15:28:39

börja oroa dig nu dina kids ska t havs;)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-23 17:52:57

Jag har inte heller världens bästa lokalsinne, men jag har klarat mig från att cykla vilse! :)



Sv: Det kommer mer information inom kort rörande kärran :) Måste bara skruva, borra och så :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela