Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blev en tur...

Publicerad 2010-04-08 15:59:49 i Allmänt,

...till Linghem med Jeanette H å en promis med doggsen, trevligt som alltid när vi kommer ut. Fick med mig två leriga hundar hem då de e väldans kul å jaga Pinnen som drar som en avlöning över åkrarna....Annie hinner aldrig ikapp honom så hon nyper tag i svansen när hon får chansen....började precis regna när vi kom in i bilen...inte mycket men de kommer ändå ner lite granna. Arb.träningen e tuff för kroppen så jag ska försöka få dit arbetsterapeuten å se om jag kan få lite hjälpmedel för nu kör värkmästarn 24 tim om dygnet å de e så jävla jobbigt, blir fruktansvärt trött av värken å humöret de e väl inte på topp direkt...men men...hoppas att de blir bättre nu när kroppen börjar få känna på kroppsarbete å kanske vänjer sig lite åt alla nya rörelser man gör om dagarna...




Nova ser upp till sin mor!!


Söta då??


Vågar jag dricka??

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-08 16:45:08

Oj vad Nova växer :) Fina bilder på dina älsklingar!

Hoppas att arbetsterapeuten kan underlätta för dig på arbetsträningen så att du slipper ha ont jämt! Kramisar

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-08 19:34:43

Tack så mycket! =)

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-04-08 21:29:05

Fina bilder som alltid! Hoppas att arbetsterapeuten hjälper dig, tufft med ständig värk. Syns! Kram

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-04-09 11:45:07

Så söta och duktiga dom e! Som en riktig familj! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela