Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blåsigt värre..

Publicerad 2010-04-17 18:18:42 i Allmänt,

...e de idag men vi har varit ute i både skog å mark med hundarna....John var med ut å vi försökte få till lite fina foton på hundarna vilket inte va de lättaste...löven for omkring å Nova lika så!!*L*...träffade på Kicki i skogen med några fler å Selma roade sig kungligt i en vatten pöl som inte såg allt för rolig ut!!*L*....Cattis var här en stund å tog en fika innan John å jag drog till skogs...nu e de hockey på tvn så jag håller mig till datorn en stund...sen blir de slappt å slött framför tvn...imorn e de lydnadstävlingar på klubben, hade ju tänkt anmäla oss men vi har en del kvar att traggla igenom innan de känns ok att starta...vore kul iof att göra en start för att se om vi kommit längre än sist på tävlingarna så vi får se när vi tar oss i kragen å anmäler oss...hoppas ni får en underbar kväll!! kramelikraaaam


en del foton blev bra...






haha...å en del blev inte lika bra men skojjigt hade vi!!*L*


Selma roade sig kungligt i de skitiga vattnet


..å de fina svanarna e tebax å har börjat bygga bo i vassen

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-17 21:05:57

Vackra foton på dina vackra tjejer =)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-17 22:32:37

Hmm ja då är det verkligen dax för dem att skaffa glasögon! Undrar hur de tänker då? Tack jag önskar dig detsamma. Kramar

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-18 09:18:22

Så fina vovvar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela