Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Sötgöta...

Publicerad 2009-09-10 16:33:37 i Allmänt,

...gjorde bra ifrån sig på träningen igår, så nu hoppas vi på att det går lika bra på söndag på tävlingen. Ibland så förundras man över vad människor har på andras saker att göra!!...fick se att någon varit på motorcykeln å skruvat bort locket till bromsoljan på den och bara kastat det på backen, att ta sig tid att skruva bort en liten liten skruv och sedan sätta tebax den...helt jävla otroligt...vad tänker man med då...eller det e väl det som e problemet...man tänker inte!!!...det har varit ett kanonväder idag så jag å fröken sötgöta har varit ute på lååångpromis även om hon inte uppskattade det till 110%...värmen tar hårt på lilla fröken...ikväll så ska John ut å cykla med henne för första ggn på ett tag då vi fått order av veterinären att bara ta korta promenader men nu e hon fit for fight igen!!!...YEEEEES!!!....John kom hem med objektivet som for i backen för ganska längesen å många förtvivlade gråa hårstrån som kommit till sen de sa att de inte fanns att köpa dessa objektiv, MEN de har lagat detta efter många om och men...tyvärr så blev raringen 1400-: fattigare pga mitt slarv =/

Undrar om Annie orkar masa sig iväg till
tävlingen på söndag???...eller om hon hellre
ligger i denna tillsynen osköna ställning!!!*L*

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-09-10 19:13:42

Drar en suck av lättnad... ;)

Trodde du verklig... nej jag skoja bara :D



Önskar dig en fortsatt mysig kväll :)

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-09-10 20:41:39

Då kommer väl du att gå ut och ta en massa fina bilder nu kan jag tänka mig :)

Lycka till på söndag!

Kram ♥♥♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela