Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Snart...

Publicerad 2009-09-21 16:26:31 i Allmänt,

...ska vi iväg på lydnadskurs och idag e det Helen som ska förbarma sig över vår grupp...idag ska vi träna hoppet och rutan och det e precis va vi behöver...man hamnar i ett ekorrhjul å vet inte riktigt hur vi ska ta oss till nästa nivå...eller om vi ska backa tebax en hel del...ja, det e inte bara å träna sin hund, man måste ju även försöka klura ut både det ena och det andra...ibland känns det som man har IQ som en fiskpinne ungefär å sen kommer Helen eller Anders med tips som bara känns så klockrena...å varför kom jag inte på det själv!!*L*...kanske finns en anledning att Anders e uttagen till Lydnad för svenska landslaget och ska tävla här i oktober i Slovakien om jag inte missminner mig heeelt fel. Känns sådär å åka å träna idag, har sån jävla värk under fötterna men jag ska försöka iaf. Ska ta å plocka ihop Annies väska som vi alltid har med när vi tränar...då blir det fart på fröken!!!...tjingeling å ha det gott!!!

Lina har tagit detta foto

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela