Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

KÄRLEK....

Publicerad 2009-09-12 17:49:54 i Allmänt,

...fick jag idag i försenad födelsedagspresent av min son, ett hjärta i sten med ljus, kottar å lite grönt till det...kortet han skrev löd så här "stort grattis till min underbara mamma. Tack vare dig så har du gjort mig till den jag är idag. Jag saknar och älskar dig/din son" ...japp då kunde jag ju inte mer än fälla ett antal tårar....mitt hjärta svämmar över av kärlek när jag ser min fina son!!....tänkt om jag fick ha mina båda barn här i närheten...det vore LYCKA i högsta grad....jag saknar de så förbannat mycket så det gör ont ibland...sen hade jag ju mor, systrar med bihang med såklart...småttingarna e 4 och 6 år...härlig ålder...deras nyfikenhet har inga gränser!!*L*...Ett jättegrattis till min dotter som ställt sin minsta lilla Chihuahua Wilda...det gick suuuperbra för de i ringen, det blev HP, BIR och 6a bland alla i den gruppen. Snart ska jag börja focusera på tävlingen som e imorn bitti....packa å fixa med papper å grejjer som ska med...ska ut på Tinnerö vid 06 å ta en runda med fröken madam, sen åker vi vid 08.30 till Mjölby för tävling...så ni som känner er manade, håll era tummar och tassar för det behövs!!!*L*...

Dessa bokstäver fick jag av Linus



Detta hjärta med tillbehör fick jag oxxå av Linus



Syrrans Hanna...



...och Emma

Kommentarer

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-09-12 19:27:43

Grattis och kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela