Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Igår fyllde...

Publicerad 2009-09-17 16:11:23 i Allmänt,

...John hela 47 år ung!...det blev lugnt här hemma, hans barn och två kompisar från hemvärnet va här. Idag va John ledig så han har varit ute å cyklat med den fyrbenta. Åkte ner på stan och kollade lite då de har några dagar här där människor från olika länder lagar och säljer sin mat...var inte så mycket så vi gick vidare till Trädgårdsföreningen och fotade lite istället...det finns fortfarande en hel del blommor som ståtar med sin prakt!!. Skulle ha varit och fotat en liten bäbis idag men tyvärr så blev de sjuka, vet inte hur mycket fotande det hade blivit med tanke på hur underbart det e att bara sitta å titta på en sån liten krabat!!*L*. Imorn skulle jag oxxå ha varit iväg å fotat en tjej men det blev oxxå inställt...hmm...tråkigt men det blir fler tillfällen. Nu e det äntligen klart att jag ska börja min rehab utredning from v 40, fyra dar i veckan ska vi gå så det blir till att ställa om från att "bara" gå hemma till nått heeelt annat...men jag ser verkligen fram emot det. Vårt projekt som vi håller på å jobbar med ska upp till styrelsen på måndag och sen ska vi ha ett möte med Peter och Christina på Fontänen på onsdag igen...spännande och lite nervöst e det allt...kommer de att gilla vår ide´så pass att de kan tänka sig att stå som arbetsgivare???....jaaa...det e den stora frågan!. Men den som väntar får se...här e lite foton från dagens skörd, ha det bäst å ta hand om varandra, en extra stooor å varm tanke till dig Sniglon!! <3

Min absoluta favoritblomma, röd rudbeckia



Läcker härlig färg



Härligt när bladen börjar skifta färg



Igår var jag oxxå till veterinären med Casper, hans hjärta låter
fortfarande ansträngt så vi ksa köra tre v till med kortison och
hjärtmedicinen...hoppas att det blir bra och att jag får behålla min
lilla vän i många år till, han blir 11 i år men är otroligt pigg ändå!!

Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2009-09-17 20:47:28

Vilka superhärliga foton, man blev verkligen glad av att se deras prakt. Hoppas Casper blir bättre nu då, det är verkligen inte kul när de blir dåliga och 11 år är ju inte direkt jättegammalt för en kisse.

Vi håller tass och tumme för Casper.

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-09-17 23:14:35

Hej Kicki !

Grattis till Rehab utredningen. Hoppas att du tas väl om hand.

Själv har jag börjat en kurs om Kroppskännedom och avslappning. Riktigt häftigt, att faktiskt få bekräftelse att det jag känner är rätt utifrån min kropp, men också möjlighet att ändra och förbättra det som går.

Kram

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-09-18 10:43:40

Ja jag kan bara hålla med GRATTIS.



Men du vilka läckra foton Rudbeckian och de gula bladen i trädet Waooo.

Gittan

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-09-18 11:38:54

TACK Eva och Gittan!!...ja , jag har oxxå gått BK och tyckte det va jättebra!!...det kommer vi oxxå ha på rehaben någon gång i veckan...visst e det läckra foton!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela