Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Höstlikt och blåsigt...

Publicerad 2009-09-23 12:27:25 i Allmänt,

...ja, idag e det en väldans blåst och man kan nästan se hur träden skiftar färg mer och mer. Jag och Annie åkte ut till Edhaga och gick...tur att vi har de där xtra kilona med oss annars vetekatten om vi stått kvar...det blåste på rejält mellan varven...när vi började närma oss ett litet torp började Annie att vittra...trodde att det var nått djur i närheten...hon började springa lite sakta före mig och dök ner på vägen med nosen å viftade som bara den på svansen...när jag kom fram så låg där en renskalad ryggrad...läskigt...hua...har ingen aning vad för typ av djur de har kunnat vara med jag fotade det iaf. Nu ska jag strax åka till rehab för att träffa min coach, vet inte vad jag ska tycka om denne personen har träffat honom en gång å de va bland det pinsamaste jag varit med om...han e Psykolog men sa knappt flasklock utan jag fick dra orden ur honom för att få veta VAD han ville veta om mig...men men...det kan väl knappast bli sämre hoppas jag!! *L*...näpp lite hösfoton å en ryggrad om nån kan tala om för mig vad det e från för djur...tjingeling å ha det bäst!!!

någon som kan sånt här?.. vad det kan va från för djur??


Lönnlöv e vackra


visst e det vackert när träden börjar skifta färg!!


Kommentarer

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-09-23 13:13:23

Hej Kicki!

En gissning, sork eller mink. Kram

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-09-23 22:45:46

Hej igen !

Menar givetvis iller, vessla eller mink. Inte sork !

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-09-24 08:32:16

TACK Eva!!!, ja det ser onekligen ut som nån typ av gnagare iaf

Postat av: stina

Publicerad 2009-09-30 17:21:20

Jag tror att det är en hare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela