Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vill bara med detta...

Publicerad 2009-10-09 22:19:47 i Allmänt,

...inlägg GRATULERA min älskade dotter som fått sitt drömjobb, att få jobba med hundar i en salong och i ett cafe´. Grattis stumpan till jobbet och även till nytillskottet Freja, en rottistik som kommer förgylla din tillvaro...Nu kommer du få fullt upp det vill jag lova men glädjen att jobba med dessa hundar ger en så mycket positivt....hoppas din Freja ger dig lika mycket som Annie ger mig....sen har du ju dina andra små fyrbeningar som kräver sitt men det klarar du med bravur, e inte ett dugg orolig...ännu en gång grattis!!!


Lycka till <3

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-10 13:12:08

Tack älskade mamma. De ska bli så kul allt ihop. Jag är så lycklig!

Postat av: Mita

Publicerad 2009-10-10 18:32:31

Vad roligt, gratta din vackra dotter från mig!!!

Postat av: Micke

Publicerad 2009-10-11 11:18:22

Hälsa och säg grattis... Man blir ju nästan avis, att man inte fick vara hund och bli ompysslad med schamponering, massage, klippning & trimning :)



Hoppas du får en underbar Söndag... Kram

Postat av: linaa

Publicerad 2009-10-11 15:41:47

Vågar du inte gratta mig sj micke:P måste hälsa genom mamma. haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela