Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Veterinären...

Publicerad 2009-10-08 09:26:17 i Allmänt,

...e de snart dax att åka till med båda mina fyrbeningar...Casper har ett hjärtfel som han har blivit medicinerad för, tycker själv att han mår bättre och inte e tungandad överhuvudtaget....så jag hoppas att hjärtat låter mindre ansträngt oxxå. Annie ska få en hel genomgång då hon inte har varit sig själv sista tiden, elishia provet visade inget så nu får vi gå vidare...tycker ändå att hon börjar bli sitt rätta jag och om hon nu har gått med ont i öronen ett tag så påverkar ju det naturligtvis, förra gången Annie hade problem med öronen så visade hon ingenting, det luktade inte i öronen över huvuvd taget men då hade hon en rejäl öroninflammation, hon har börjat ruska på huvudet å visar en tendens till att det kanske e nått så får vi besked idag...nåväl...finns väl ingen anledning att sitta här å spekulera en massa...det e som det e å förhoppningsvis så blir det så bra som det bara kan bli!! =)




Mina vardagshjältar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela