Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tråkig början...

Publicerad 2009-10-24 14:31:07 i Allmänt,

...på denna dag men det har bara blivit bättre och bättre!!!*L*. Vi skulle ha lite lekar å jippon på klubben idag, så vid 9 taget skulle jag åka ut...sätter mig i bilen å den rör sig inte ur fläcken, ratten e som ett betongblock "suck"...messar till Mikaela och den sköningen erbjuder sig såklart att plocka upp mig efter vägen,20 min försenade men vi kom dit iaf!!*L*. Vi blev indelade i 6 lag och skulle utföra olika moment. Vi fick välja ut ett ekipage som skulle genomföra dessa. Vi fick bla *ha hunden i fotposition samtidigt som vi med en bandyklubba skulle framföra en boll, gå, springa etc mellan konerna och hunden skulle snällt gå vid sidan, *apportering av ett rått ägg,* i en triangel stod en massa vattenfyllda flaskor som hunden skulle välta omkull inom 3 min,* agility, *upplet av 4 föremål om inte det gick så skulle en av oss leta upp resterande oxxå det på tid,* konster på 1 min och till sist skulle *alla hundarna göra ett race en och en på tid!!....Vi fick den stora äran att göra konster på 1 min, vi fick ihop 11 st och sen fick jag köra agility...det gick jättebra båda momenten...snart kommer min kusin som jag inte umgåtts med på över 20 år ska bli sååå kul å träffa honom och hans fru...men nu lite foton från jippot!!*L*

Det här va inte så lätt...

Sassa visar upp det fina ägget som slank ner i magen på Flaten Casper men det fanns hundar som apporetrade ägget utan att det gick sönder...jag e väldans impad av dessa hundar!!

Här ska hunden välta alla flaskorna på mindre än tre min

Grillade hamburgare var vi alla värda efteråt!!

På prispallen hamnade vi inte MEN vad gör det när man har haft så jäklans kul!!!

TACK Mikaela och Panken för att NI skjutsa dit och hem oss!!! <3

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-10-25 19:00:17

Ni ser ut att ha haft en trevlig dag du och din fyrbenta=)

Postat av: Mita

Publicerad 2009-10-25 19:00:52

Ni ser ut att ha haft en trevlig dag du och din fyrbenta=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela