Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Oj va veckan...

Publicerad 2009-10-09 14:01:56 i Allmänt,

...gått fort!!!...hinner inte riktigt med i svängarna...planerat å hinna med både de ena och det andra men nu e det som skrivet fredag igen och jag har nog inte hunnit med så mycket som jag tänkt!!. Det känns bara bättre och bättre för varje dag som går i rehaben trots att värken bara blir värre...men det sa de redan från början men trodde nog inte riktigt på det med tanke på att vi egentligen inte gör så otroligt mycket, men det räcker till för att värken ska trigga igång. Nyss åkte John i väg med en kompis till "Frostskade träffen" i Eskilstuna...de e en hojträff och namnet säger väl sitt...sova i tält nu känns väl sådär men jag hade gärna åkt med men fixar ju inte det med nacken tyvärr. Jag får ha mys med de fyrbenta i helgen, imorn e det städdag på klubben, åker väl dit å visar mitt intresse...sen får vi väl se om jag fixar att göra nått...eller det gör jag väl beroende på hur mycket värken sätter till!. Nu ska jag ut med min fyrbening i solen fast jag hade nog helstr krypit ner i soffan framför dumburken....men det får bli senare ikväll...mysa ihop mig i soffan med lite onyttigt å spana in idol blir det med största sannolikhet!!!...kramiz å ha en underbar helg!!...ta tillvara på stunden som e här och nu!! <3


Visst e himlen läcker!!!????


Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-10-09 17:38:11

Molnen ser ut som två Kalle Ankor i full galopp. Ha en bra helg du med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela