Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag har haft helg!!...

Publicerad 2009-10-05 12:51:31 i Allmänt,

...vad jag menar e att dagarna e sig lika när man går hemma men nu har jag ju gjort en vecka på rehab...och fått känna mig ledig och något att se fram emot...träningen för Anders och Helen ger som vanligt en hel del att tänka på. VI hade ett skitväder gånger två, regn och blåst så när vi kom hem så va man som en stel pinne.... men det va det värt!. Anders ska representera Sverige i lydnad i Bratislava så direkt efter kursen så åkte han med sin Bordercollie Oki iväg...på fredag vid lunch så e det dax för de å visa framfötterna å det tvekar jag inte en sekund på att de inte gör. Att se Anders i farten med sin hund e en fröjd för ögat, vi kommer inte ens att komma i närheten av hans arbete men vi kör på så gott vi kan. Jag sov min första hela natt i fredags, vaknade halv tio på förmiddagen å trodde kl hade stannat...ljuvligt men kändes lite konstigt faktiskt, kändes som halva dan redan hade gått...e ju van att va uppe vid fem halv sex annars!!. Idag har vi haft arbetsterapi där vi gått igenom saker i vardagen som e besvärliga...man får många tips å råd av de övriga i gruppen och jag har verkligen hamnat i ett kanonbra gäng!!!...nu ska jag svida om å ut med Annie som jag förövrigt trodde hade börjat löpa igår...var fläckigt i sängen men sen har hon inte blödit mer...sååå det e på gång iallafall...då blir det parning med Just Ask Malcolm även kallad Diesel...nåväl gott folk...ha en fortsatt bra måndag!!!...kramelikraaaaam


en vacker liten slända

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-10-05 21:55:20

Postat av: stina

Publicerad 2009-10-05 21:58:07

Trollsländor är ett av de vackraste djur som finns, det finns något trollskt ljuvligt över dom.

Postat av: Mita

Publicerad 2009-10-07 06:37:00

Vad kul att du hamnat i en bra grupp där det känns givande, annars kan det ju lätt bli att du inte tar til dig det.

Det var nog ett förlöp så hon är på G

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela