Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Heelt färdig...

Publicerad 2009-10-02 14:48:32 i Allmänt,

...ja det tar på krafterna att gå rehaben både psykiskt och fysiskt...bara det att ha tider att passa och att börja planera sin dag både för mig själv och Annie...låter säkert banalt men det e faktiskt så....man får många tankar med sig när man e där...både positiva och negativa...nått som slog mig idag var när psykologen pratade med oss i gruppen om hur vi ser på vår framtid med värken?!?...vaddå framtid MED värken??...hade inte tänkt så långt eller har väl inte velat tänka så att den e bestående...oavsett om jag väljer operationen eller inte så e värken i nacken bestående...shit..ja, hur ska jag välja att leva med värken???....det kändes jäkligt tungt att tänka den tanken...ska jag alltid ha den här jävla värken och hur ska jag börja jobba med den för att få ut så mycket som möjligt av livet...det e stooora frågor å vad gör man av det??....det e så lätt att slänga ur sig kommentarer som att du får väl äta mer smärtstillande, sälj hunden!, sluta gnäll å gör nått vettigt istället...dessa kommentarer får mig att koka över, eller som en har kommenterat att man har det så bra som får gå hemma hela dagarna å göra vad jag vill!!!...OM jag kunde göra som jag ville då skulle jag ju för i helvete jobba....å nu blir jag rosenrasande igen!! =P. Men dessa kommentarer kan verkligen få min puls att stiga till bristningsgräns...John kommer hem ikväll, ska bli skööönt å få ha lite mys å god mat...blir nog fylld kycklingfile´med klyftpotatis å gorgiz sås....näpp, nu ska jag tippa omkull en stund i soffan innan det e dax å dra fram snabelmonstret...ser snart inte skillnad på Annie å dammråttorna!! =P...ok då liiite överdrivet =D....ha en trevlig helg å njut av stunden här å nu!!!


Mina lyckopiller i vardagen!!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela