Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Har ingen lust...

Publicerad 2009-10-27 13:45:27 i Allmänt,

...men någonting känns det som, luften har gått ur mig...vart står jag??...vad vill jag??...eller vad jag vill det vet jag men orkar inte ta fler fighter eller diskussioner .... Mår som en påse skit i kroppen, orken tryter även där  .....känner inte för att blogga heller för den delen men det e ju inget som inte säger att man fortsätter efter några dar. Har ju varit i den sitsen förut. Det blir ju som ett gift det här med bloggandet eller rättare skrivet man e ju nyfiken på vad som händer i ens bloggvänners liv!!*L*...ta hand om varandra och er själva så klart!!



Det finns bara en av dig.....

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-10-27 17:37:13

Ledsamt att läsa dina tankar, ´som just nu finns inom dig.

Kommer att sakna dina ord om de inte kommer, men föstår att det kan kännas tungt.

Du vet var jag finns, slå en signal, när som helst kram Gittan

Postat av: stina

Publicerad 2009-10-28 19:38:50

Kram från Stina

Postat av: Micke

Publicerad 2009-10-28 21:36:47

Skulle bara VÅGA sluta blogga hörru ;)

Är beroende av dina foton :D

Postat av: stina

Publicerad 2009-10-29 18:34:59

Jag kommer att sakna din blogg jättemycket om du slutar skriva. Jag känner igen mig i dig och i din situation, du ger mig kraft och ork i dina ord som du formulerar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela