Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken promenad...

Publicerad 2009-11-12 14:30:31 i Allmänt,

...det blev...Ann-Sofie och jag åkte ut till klubben å skulle ta en timmes runda med Annie, vi gick en runda eller rättare skrivet vi påbörjade en runda som jag gått ihop med Mikaela. Lokalsinne som en fiskpinne de har jag men vi började iaf att gå den vägen efter ett tag så sa jag att vi nog gått för långt. Ann-Sofie tyckte vi kunde följa stigen vi gick på å vi gick och gick och....tillslut kom vi fram till en hästgård. Hade aldrig gått här å visste inte vilket håll vi skulle gå mot. Efter en del svärande å ett telefonsamtal till John som kanske kunde lokalisera oss så kom vi fram till ett ställe som jag kände igen, snacka om att vi gått åt pipsvängen fel!!!. Pust stånk stön...å jag som hade ett möte inplanerat. Vi gick å efter 3 timmar så va vi hemma igen, det som skulle bli en kortis pga min värk blev en låååångis med andra ord...mötet kom jag 5 min för sent till så det ordnade sig iaf...så vi har iaf lyckats gå lite över milen å det märks på fröken fyrbent, hon sussar så sött å har inte ens kommit och mött upp mig när jag kom hem från mötet!! *L*...nu ska jag pusta ut i soffan innan det e dax att börja med kvällsmaten...tjingeling å ta hand om er!!!


Några löv håller sig fortfarande kvar på kvistarna

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-11-12 21:11:25

Stackare det blev en riktig långrunda det!

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-11-13 09:35:12

Fasen,vilken tur att John lyckades lokalisera er då..!

Har samma soplokalsinne, klippt livsfarligt att gå ut i skogen själv för min del..

Kan man inte lära Annie något slags "hitta hem"-kommando?

Vore ju fiffigt annars..



hoppas du slapp allt för ont efter megarundan nu bara.



Kram kram

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-11-13 09:35:27

Fasen,vilken tur att John lyckades lokalisera er då..!

Har samma soplokalsinne, klippt livsfarligt att gå ut i skogen själv för min del..

Kan man inte lära Annie något slags "hitta hem"-kommando?

Vore ju fiffigt annars..



hoppas du slapp allt för ont efter megarundan nu bara.



Kram kram

Postat av: Micke

Publicerad 2009-11-13 20:08:37

...smyger in sakta, trött och allmänt off. Önskar dig en skön mysig kväll. Kramar om

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela