Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vad händer här då??...

Publicerad 2009-11-06 16:11:16 i Allmänt,

...inte så mycket faktiskt, har haft en dust med värkmästarn som börjat härja i kroppen rejält, har iof slutat med mina mediciner förutom sömntabletterna. Får så jäkla ont i magen av medicinerna trots att jag äter Omeprazol för att inte få det. Nu har det varit en medicin till som jag började med å det gick bara fyra dar så va det förjävligt rent ut skrivet. Idag har det varit en riktigt tung dag....betongkängorna satt på fötterna redan när jag vaknade, men tog mig iaf iväg till rehaben. Sen var det en tur ut på Tinnerö...gick där jag aldrig gått tidigare vilket var ett stort misstag, fröken fyrbent sprang före...alltid samma sak när vi går på okända marker, mycket nya dofter och här hade vildsvinen farit fram å bökat upp en stor yta. Nåväl...fröken sprang som skrivet en bra bit före, kände själv att det var rejält blött på vissa ställen men fortsatte en bit till...såg hur Annie såg konstig ut i kroppen...hon sluttade så i bakpartiet och nog hade hon fastnat i ett dyhål med bakbenen, försökte strutta ut på tuvorna för att få upp henne vilket jag fick...men där vände vi hemmåt, både Annie å jag såg ut som vandrande lerhögar...ja, jag hade bara gått ner mig till vaderna men fröken va lerig hela hon förutom på ryggen....hua så kallt det var, hade trots allt gått i ca 40 min när det hände så det va bara å knata tebax till bilen å åka hem å stoppa fröken lerig i badet...eller rättare sagt, John badade henne....vi har oxxå möblerat om i vardagsrummet vet inte om det blev så bra men en förändring blev det iaf...har så trångt i v-rummet då vi har en säng står där oxxå för Johns dotters räkning å även andra som kommer långväga å sover över. Ska nog plocka bort den då Cornelia flyttar till eget å så ofta har vi inte nattgäster så det behövs en säng....kan ju faktiskt plocka ner madrasserna när det blir aktuellt...ikväll ska gubben iväg å spela pingis, basta å dricka öl...själv så tar jag mig nog en god Whiskey framför tvn och Idol...ev kommer Cattis hit en stund...näpp snart e maten färdig på spisen, ska väl ta den innan det bränner fast!!...tjingeling å ha det bäst!!! <3


Är med i en fototävling med detta foto, har fått tre nior av tio
möjliga!!   glad å stolt som bara den e jag!!! =D

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-11-07 08:37:01

Ännu en fantastisk bild......



Kan se er två lerhögar framför mig ler

Postat av: Micke

Publicerad 2009-11-07 15:37:02

Ahhh... avis Så fridfull bild.



Sv: Värkmästarn höll igång mig med så jag önska ja vore benlös inatt... Kramar om en mästerfotograf :)

Postat av: gunnel

Publicerad 2009-11-15 13:09:08

Jåttefint kort förstår du fått många nior, kul att du väntar smått ( valpar) ha de kramar från gunnel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela