Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lågt i tak...

Publicerad 2009-11-10 17:54:33 i Allmänt,

...e de just nu, inne på näst sista veckan på rehaben å det känns jättejobbigt!. Vi e ett härligt gäng som kommit varandra ganska nära under de här snart sju veckorna som gått. Vet ju inte vad som händer sen efter det här...blir ju utförsäkrad from 1/1-10. Meningen e väl att man ska gå in i arbetsförmedlingens regi då, men gick ju där för ett par månader sen och det hände inte så mycket där heller. Annie börjar bli större speciellt på sin högra sida börjar det "bulla" ut...ja det kommer nog bli en del skrivande om hennes tillstånd känns det som men så e det. Värken e förjävlig just nu och funderar på att börja med en medicin å se om det börjar bli bättre...Att hänga i luften som jag tycker jag gör nu känns inget bra alls....funderingarna kring ekonomin kryper sig mer å mer under skinnet på mig...hur kommer det att funka i slutändan??...japp som skrivet förut...här e det lågt i tak och betongkängorna e på. Idag e första gången på länge som jag sovit på dan...känner mig slut både i kropp å själ!!.
Fotat har jag iaf gjort, var ute igår å fotade massor med svanar å kanadagäss som var på flygfärd...ha det gott å ta hand om er!! <3


kanadagäss

Sångsvanar

Kommentarer

Postat av: synne

Publicerad 2009-11-11 09:11:21

Godmorgon Kicki.

Kan förstå att det snurrar i ditt huvud.Det är ju inte kul att bli ut försäkrad.Jag kände att jag hade inte mycket val när jag blev erbjuden operation.Hade jag nekat så hade jag blivit ut försäkrad jag med. så jag gjorde den,sen om jag blir helt okey får tiden utvisa.Det har varit en resa hela detta året med ständig smärta. Så jag hoppas till min gud att det har varit värt en operation för så jävla ont som jag har efter denna grej trodde jag aldrig jag skulle få.Jag vet inte heller mycket om min framtid,Dr säger att jag inte kommer kunna gå till baka till den avd som jag nu är på för då ligger jag snart på operationsbordet igen.Usch det känns trist,har inte orkat ta tag i detta än.Får försöka hämta upp mig först. Så Kicki håll krampaktigt tag i hoppet,vi ska klara detta ihop.Massa kramar S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela