Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hurra hurrra hurrrraaaaaa!!!!!...

Publicerad 2009-11-22 16:09:04 i Allmänt,

....grattis till mina "små" juveler som fyller 23 år idag!!!!....laaaaav juuuuu!!!! <3<3<3<3<3<3!!!!. Ja, tänk va tiden springer iväg....svårt att förstå att det gått så många år, när jag var i sjätte månaden fick jag veta att jag väntade tvillingar....jag hade misstänkt det länge men det var ju inte så vanligt med ultraljud då som det e idag. Efter mycket tjat så fick jag åka iväg till Västerås för att kolla. Barnens pappa jobbade i Stockholm så hans bror följde med på ultraljudet och höll på att tuppa av när han fick se två småttingar i magen...haha...jaaa...de fick leda ut honom i ett väntrum!. Jag hade på känn redan från den dagen att det skulle bli en kille och en tjej...så från den dagen så var det Linus och Lina!!. De var inte planerade då deras pappa och jag bara varit tillsammans fem månader men de var då inte mindre efterlängtade för det!!. Den glädje och kärlek som man känner för sina barn, stora som små kan inte beskrivas i ord...Igår träffade jag Linus hemma hos honom å gratulerade honom då, Lina ska vi åka å gratta på fredag....svårt att få ihop det när de bor så långt borta från varandra så vi får göra det bästa av situationen även om det vore trevligare om vi kunde ses alla tillsammans men det funkade inte i år!!. Idag var det kursavslutning med Anders och Helen, det har varit en jättebra kurs som man verkligen har tagit till sig mycket och fått en hel del aha upplevelser!!. Annie var jätteduktig och hon var verkligen på å ville jobba!!...kuligt som bara den!!*L*...näppe nu ska jag ta en tur med lilla tunnan i regnet!!...sköt om er å ta hand om varandra!!!


Linus igår med sin nya kamera!!! <3

Å Lina min fina <3

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-11-22 21:06:35

Vilket jättehärligt skrivet inlägg!

Postat av: kicki

Publicerad 2009-11-22 21:30:27

TACK Stina!!

Postat av: linaa

Publicerad 2009-11-24 19:04:02

tack för dettafina inlägg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela