Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Då var det lördag...

Publicerad 2009-11-14 11:42:41 i Allmänt,

...igen då!!...åkte upp till klubben för att träna lite, regnet höll igång hela natten och även när jag åkte till klubben men sen höll det uppe hela tiden. Annie e ju i sin egna lilla värld å hör det hon vill höra!!. Apporteringen gick sååå himla bra, inte ett tugg trots att jag körde den en 4-5 ggr....YEEEESSSS!!!...börjar lossna nu. De övriga momenten blev bara en suck å inget mer!!*L*. Tog en promis efter träningen vid Korpvallarna och insåg att svanarna va inte kvar där...några änder men mer än så var det inte. Annie lyckade med konststycket at rulla sig i skit så på en vecka har hon fått en rejäl genomgång med schampo "endast" fyra ggr...kul???...knappast!! =/!!. Nu sussar hon så gott i bädden och jag ska nog följa hennes exempel men inte i bädden hennes!!=P Jag kryper upp i soffan med en mugg the å bara njuter av musiken som e på!!. Tjingeling å ha en bästaste lördag!!! <3


Just Ask Malkom-Diesel


Diesel

Annie

Vad tror ni om denna kombinationen på valparna???
Exteriört tycker jag att båda e heeelt fantastiskt fina
och mentalt så e båda väldigt stabila och Diesel har
en otrolig arbetsvilja...blir något att jobba med för de
som tar valpar efter dessa underbara hundar!!!<3<3

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2009-11-14 12:59:01

Tror det blir riktigt snygga valpar. Sen får dom ju en mamma med superlynne. Både ärftligt och att präglas på. Det är såna tikar som passar att ha valpar. Ha en fortsatt skön helg! Kram!

Postat av: kicki

Publicerad 2009-11-14 15:59:49

TACK Mikaela, ja visst e det så å får de hennes lugna stabila mentalitet så kan det ju bara bli superduper hundar!!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-11-14 18:43:34

Ja, självklart kan det bara bli bäst...

Va ju därför jag valde att ta dessa två som par. Tur dom fatta tycke för varann så inte bara uppfödaren gjorde det. Kanonrottisar kommer det bli :)

Är så skönt att just DU kicki förvaltar vår pärla på bästa sätt, annars hade jag kanske inte fått några valpar på henne

Mega pussar till er båda.

Postat av: stina

Publicerad 2009-11-14 19:27:29

Det kan inte bli något annat än bra!

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-11-14 23:54:44

Hej Kicki! Vad trevligt att läsa lite om ditt liv nuföritden. :) Hittade dig genom Linus blogg. Jag ska allt berätta för mamma att jag hittat dig så hon får läsa lite om sin kusin! :) Eller ni kanske har kontakt? Sköt om dig. Kram Amanda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela