Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken underbar...

Publicerad 2009-05-30 16:20:08 i Allmänt,

...dag med MR Gos å den fyrbenta!!!...åkte till Tåkern å kikade på fåglar...sen till Omberg å dess underbara natur, tog en fika där innan vi åkte vidare till Vadstena å flanerade en stund...var tydligen bal så de va en jäkla massa folk nere vid vattnet...nu e kl strax efter 16 så det blev en riktigt härlig utflykt med mina älsklingar...man kan behöva lite påfyllning med nya intryck...nu ska vi snart grilla lite kött med potatissallad....det va evigheter sen vi grillade sist...men hoppas ni alla haft en fantastisk dag i det vackra vädret...några foton från dagens skörd blir det oxxå!!!*L*...kramiz...

Utsikt över Tåkern...en fin fågelsjö...knappt en meter djup

Ombergs lummiga skog, på väg ner till hamnen

Trädets avspegling i fönstret

John å Annie i skuggan å pustar ut

Annie å John delar på en blåbärsglass!!*L*

Kommentarer

Postat av: Kickisson

Publicerad 2009-05-30 17:34:48

Låter ju som ni haft en jätteskön dag.

Jag och Selma åkte upp till klubben klockan 10 och tränade lite men det var tokvarmt...

Ses i morgon bitti!

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-30 22:28:00

Jag kan pressa vid badstranden för då kan jag gå ner och svalka mig... Men ALDRIG hemma för då får jag solsting :)

Postat av: synne

Publicerad 2009-05-31 08:49:46

Godmorgon vännen min.Hoppas din verkmästare är hyfsat snäll mot dig idag så du kan njuta av solen.Min jäkel har satt igång till 200% nu och har mycket svårt att gå,sitta och ligga.Fy attan säger jag.Olga växer och frodas,fick baksalg på min Agria försäkring som dom ändrat på utan att jag vetat om det.Så skulle det skita sig åker jag på att betala hela snittet själv.Men det är bara att bita i det sura äpplet,men tycker det är för jäkligt och just på chihuahua oxså för dom får så offta snitt sa dom.Har ringt runt och ska gå över till Sveland dom hade en bra avelförskring där,mycket billigare med om jag har kennel.Där ingår två snitt.Så jag ska flytta ut alla hundarna från Agria så fort Kennelnamnet har kommit.Ha nu en bra dag.Kram S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela