Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken underbar kväll...

Publicerad 2009-05-26 22:54:31 i Allmänt,

...det blev trots allt...det spöregnade när vi åkte till Motala å hade även öst ner där oxxå....trodde inte det skulle bli någon tävling men vädrets makter va med oss!!!....det va Piraterna mot vargarna å Piraterna va heeelt överlägsna...de tog ett antal fem ettor... tappade räkningen...men de va jätteduktiga allesammans...det här e ju helt nya namn som jag inte känner igen direkt eftersom jag hållt på Indianerna å Kumla...Anthonio Lundbäck körde ioförsig i Piraterna nu så han e ju ett känt ansikte, Tony Rickardsson va där å såg inte alls bitter ut!!! =P...tänkte på Robert Gustavssons imitation av Rickardsson!!!*L*...Pricken över iet va väl att jag träffade Janne Folkesson en gammal kompis från när jag bodde i Fellingsbro, vi har inte setts sen -93 å vi hade INTE alls förändrats något konstaterade vi!!!...haha...så va det inte men vi kände ju iallafall ingen varandra!!....titta å njut av dessa underbara förare!!!

Starten e alltid intressant!!!

...å första kurvan!

...här e det jämt!!!

...man kan inte förklara, men stämningen e på topp å lukten av bränsle...

...vurpor blev det men tack å lov utan personskador

Så här lycklig blev en Piratenförare när segern va klar!!!
TACK älskling för att du kom på denna underbara ide´

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-27 11:08:27

Fy vilken tråkig sport (förlåt)

Bara sprutar jord och brummar runt 3 varv :)

Postat av: alec

Publicerad 2009-05-27 15:34:26

fan vad roligt.. aldrig varit på något sådant..

va det någon ni kände som körde?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela