Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken natt!!!

Publicerad 2009-05-18 11:00:18 i Allmänt,

...haha...ja det skulle ju kunna låta positivt men icke sa Nicke...har knappt sovit, har legat i Cornelias säng å dumglott på tvn...jäääzzzzzp....skulle till vårdcentralen halv nio men pallade inte att gå dit....ska ta mig till AF iallafall mellan 13-16...får väl sitta med å lyssna på de andra...men humöret brukar faktiskt stiga när man e där för skämten haglar över vår lilla grupp!!!...skönt å å bara få va...för där finns ju en viss förståelse för om man inte e på topp...trots att det inte syns...vi får se om vi ska få göra en presentation av oss själva på 15 min...hua....gillar verkligen inte stå å prata inför en grupp...oavsett om jag känner de eller inte...men men...vet inte om det blir idag eller nästa gång.  Regnet bara öser ner men det e lite mysigt tycker jag...ska ta å pallra mig in i duschen å sen ta en macka innan jag drar ner till AF...ha det bästaste ni kan!! =)



Saknar ER så förbannat mycket!!! laaaaav ju!! =)

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-18 11:12:30

Funderingar på det men inte säker ännu... Får suga på den karamellen ett tag :)

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-18 15:36:44

..å det innebär alltså att du är där, precis i detta nu:)

Det där med att prata inför grupp känner jag igen, men det är en vanesak..går med all säkerhet bra!

Ha en bra forsatt dag sen gumman, jättekramar

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-18 16:17:27

Hej Viran!!!

det blir aldrig en vanesak för mig, får verkligen minnesluckor när jag ska prata inför folk...trots att de säger att det låter bra å att det inte märks...har alltid varit så för min del...men jag har iof inte gjort det varje dag...det skulle nog resultera i ett magsår!!!L....hoppas din dag oxxå blir bra!!

Postat av: linaa

Publicerad 2009-05-18 17:14:10

Saknar dig med mor! hoppas vi ses snart igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela