Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Värkmästarn...

Publicerad 2009-05-04 09:05:33 i Allmänt,

...han e duktig han...jobbar å sliter både dag å natt ju!!...haha...ja fy för den lede...har nyss kommit upp ur sängen, så nu e jag den stöpplande 100 åringen, nacken å armarna värker som satan...mina fötter å stooora tunga bumlingar men men...jag skattar min lyckliga stjärna att det inte blev värre från gårdagens tripp....trots att det gick så bra så nog sjutton har tankarna snurrat om, tänk om....ska ringa v-centralen så får jag iallafall det här bekräftar så om det blir mer så kan de ju se att det e dokumenterat....stackars lilla fyrbenta...nu blir det antagligen ingen träning för oss idag...ska till AF på eftermiddan å sen ska jag å John ta TBE sprutor...vår lilla fyrbenta sover ju hos oss å det e ju sååå äckligt med fästingar...så det säkra före det osäkra så tar vi sprutorna...näpp, ska ta mig ut med den fyrbenta så hon får göra ifrån sig lite...e nog ingen bråska hon sover i sängen å har det gott!!...tjingeling å ha det så bra så höres vi senare!!

Kvicksilvret Louise käkar glass med näsan!!

Engelska flaggan svajar så klart vid vårt matstopp, dessa människor som
fixar maten åker vi alltid till...de åker oxxå hoj å det här har mer eller mindre
blivit tradition att de fixar grillat med tillbehör!!!!                                                   

Gillar Robbans hjälm!!*L*
ser ni folket som avspeglar sig i hjälmen??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela