Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Valpsugen då?!?

Publicerad 2009-05-31 16:41:51 i Allmänt,

...kan ju inte bli annat när man får träffa en sån liten goding som Douglas...vilken liten raring, ganska lugn å gick sin egna lilla väg...lite Annie över honom som hon e nu!! =P....vädret kan ju knappast bli bättre, strålande solsken å trevligt folk omkring mig!!...Idag e de ju morsdag å vilken uppvaktning från mina barn....Linas fina blogginlägg till mig å Linus fina nallebud med en underbar text....e sååå stolt som mamma inte bara idag utan ALLTID...mina barn förgyller min tillvaro...vi pratar i telefonen varje dag om än bara för ett par minuter för att höras av om hur vi mår å vad som händer runt omkring oss...kärleken till mina barn går inte att beskriva...NI är och förblir ALLTID det bästa i mitt liv!!!....laaaav ju!!!

Mors dag

Mors dag, alltså din dag mamma!
vi ses aldrig dessa dagar men jag vill att du ska veta att du är bland de
 bästa jag har<3
Vi har inte alltid haft de så här bra men det som vart har nog
gjort oss starkare och gett oss den
kontakt vi har idag.
Kommer aldrig släppa tagit om dig som jag gjort om min andra del.
Du är underbar och jag är ditt kött & blod tills döden skiljer oss åt!
Älskar dig mamma!

Detta skrev min underbara dotter i sin blogg


Det här nallebudet kom med posten med Linus rader:
Önskar dig en bra morsdag. Och jag vill att du ska veta
att jag ÄLSKAR DIG och att jag saknar dig otroligt mycket
/din son!
Jag har haft ett niagarafall av tårar av glädje
TACK mina underbara barn!! =)

å så va det foton på Douglas såklar å naturligtvis min fina....
underbart sööööt!!!
Hmm...vad luktar du Annie??

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-31 18:29:58

Ja, det va ju nästan så jag också fick tårar i ögat, vilka underbara finingar du har..allihop..å den där lillkillen, skulle du inte kunna göra ett försök att mygla undan honom lite..ehh..?

Hur gammal är han?



Ha en fortsatt fin dag gumman, å krama gosevovvarna lite från mig med..å kram på dig också såklart:)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-31 19:22:51

helojjsan Viran!!

Han e 10 v gammal eller ung!!...ska försöka mig på en kidnappning!! L...kramiz tebax

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-05-31 21:18:25

Vilka gulliga barn du har, hoppas att du har haft en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela