Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbart e kort...

Publicerad 2009-05-10 17:50:10 i Allmänt,

...har ju spenderat en helg med min fina Lina!!!...åhhh...faaaan vill tebax å bara få va med henne å ett xtra plus om unge herr son oxxå kunde komma samtidigt!!!!...men men fick en underbar helg med mycket bus å skratt när vi for omkring med kameran i högsta hugg...fick ihop ca 130 foton som jag lovar att inte slänga in ALLA här men några får ni allt stå ut med att titta på!!*L*....Måste väl oxxå tillskriva fru fröken Hoff att vi träffade henne oxxå...självaste uppfödaren till Annie...hon tror att Annie e dräktig...hon har breddat ut en del...så nu går vi alla å väntar på andra förändringar!!...Vår helg med Lina gick mycket i fotots tecken och i skrattets...vi fotade mycket å knasiga foton!!...var på marknad i Gimo, det kunde man väl både ha å mista men de va några Indianer där å spelade...jag blir alltid lika berörd å rörd...jag blir heeelt otroligt påverkad av dessa människor å deras musik...näpp..nu får ni se min fina Lina, hennes doggs å Indianerna såklart....puss å kram från en leende gammtacka!!!... kommer kasta in massa foton i fotobloggen imorn så kika in om ni har lust!! *L*

Självaste Lina

Lina å Wilda

Lina å Smilla

Lina å Tilda, ja alla 3 e hennes!!

Kikar fram under bron

Vackraste dotra mi

Jag försöker fota oss, gick rätt bra efter ca 30 kort!!!=P

Jag e inte rik på pengar men kärleken från mina kids e värd sååå
 mycket mer...behövde inte betala nått för den pussen!!!  =P
Snygglona!!! =P

Indianerna

Kommentarer

Postat av: synnöve

Publicerad 2009-05-10 18:05:04

Så fina kort.Dom är så söta hennes små.Min Olga är nog med valpar.Hon är också beredare,hård mag e och mörka stora tuttar.:)

Postat av: linaa

Publicerad 2009-05-10 18:13:58

Tack för en underbar helg mamma! De kommer jag leva LÄNGE på! Du är min lycka mitt egna kött & blod<3

Hoppas vi snart ses igen för de får fan inte gå så långt i mellan som de nu gjort... fy på oss.

pussa kossan från oss!

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-10 18:15:45

Hjärtligt Välkommen hem... Missade nog ditt frånfälle och trodde du slutat att blogga :) Jättefina bilder som vanligt :D

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-05-10 20:43:42

Fanken, jag blir bara så lycklig då jag ser bilderna på Er<3 Tänk om alla kunde ha sådan relation med sina barn, då skulle världen vara vacker- På riktigt! Tack för att Ni gör skillnad!



Ni är väldigt lika;) Jag blir fan tårögd av Er kärlek<3



kramar

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-10 20:46:51

TACK vännen...ja jag e lyckligt lottad..!!!

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-05-10 21:17:02

Ja vad säger man



Det syns verkligen att ni är mor och dotter,

ni är så fina

Är stolt att jag har dig som vän Kicki

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-10 21:20:55

TACK Gittan det e ömsesidigt!!!=)

Postat av: Billrudd

Publicerad 2009-05-11 08:27:19

Åh vad fina ni är!

Det är äkta kärlek det..

Hoppas jag och Ems kommer vara lika tajta med åren.

Puss å kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-11 10:27:11

jaaa...det e underbart!!!..men såå tråkigt att vi bor som vi bor alla 3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela