Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Träningen...

Publicerad 2009-05-02 15:23:35 i Allmänt,

...med gänget gick över förväntan i morse...åkte ut vid halv nio men det va redan varmt...tränade linförigheten å apporteringen som gick riktigt bra....körde oxxå platsläggningen å gömde mig... även den gick kanonbra!!...tog en paus å satt å pratade om våra älsklingar i solen...njöt i fulla drag å kom inte hem förrän halv tolv...lillskrutt ligger helt utslagen å jag har oxxå knoppat in en stund...här e lite foton från morgonen

Jonna med Svante

Birgitta med Chili

Mikaela med Sollan

Kommentarer

Postat av: Kicksen

Publicerad 2009-05-02 19:46:25

Åhh, jag önskar att jag hade varit med och tränat.

Fattar inte varför jag spydde i natt. Jag har varit lite matt i pälsen på dagen men nu mår jag mycket bättre.

Kram kram!

Postat av: Kicktulias von Fåntratt

Publicerad 2009-05-02 21:36:11

Ja, du Kicksen...det va riktigt trevligt..hade du å Selmut varit med hade det ju varit pricken över iet!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela