Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tack min son...

Publicerad 2009-05-06 15:44:55 i Allmänt,

...du har gett mig ett lååångt liv med tanke på hur mycket jag har garvat idag....fick en sittning på Make up store i julklapp...var där i morse å skulle få lära mig att lägga en make up!...å bara de e ju en upplevelse, vet knappt hur sissendära makapärer ser ut som man ska pensla runt å pudra å ja gud vet allt...hon trodde nog att jag skojade när hon frågade om jag använde nått puder men så hette det inte...satt som en fågelholk å frågade vad hon menade!!!...haha...ja jag hade askul å sen när jag kom hem så började jag ju fota mig själv å hur lätt e det då!! =P...hade försökt fota före kort oxxå...tycker jag mer eller mindre fick ett väldans sneögt utseende efter make upen....titta å begrunda....TACK min älskade son...så här kul va länge sen jag hade...menar när jag försökte fota alla möjliga å omöjliga vinklar men det e fan inte lätt å få den fula ankungen å se ut som en vacker svan!!...trots en massa spackel!!! *L*...

Fota sig själv e fanimej inte lätt speciellt när objektet inte sitter still!! =P

Men va fan då, dubbelhakan syns ju men vänta om jag...

...gör så här då...sträcker upp halsen då...å så kan jag...

...trycka ihop axlarna så ser jag inte så stor ut!!!..å INGEN dublett av hakan...

...ja just de tar jag uppifrån så blir det så här...å tar jag...

det så här så ja, ...de e jag i egen hög person å jäklars så kul jag haft!!!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-06 16:12:54

Jättefina bilder tummen upp Här är en till som inte förstår mycket i sminkets värld. Naturlig skönhet heter det ;)

Postat av: linaa

Publicerad 2009-05-06 16:41:03

förlåt mamma men jag gavrvar ihjäl mig du e så rolig och du e en naturlig skönhet för du e så vacker utan smink! bättre utan än med*erkänner!

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-06 17:22:30

Du är SÅÅÅÅ vacker!!! Både ,med o utan, å det är inte jag som försöker vara diplomatisk, det är mitt sannaste sant!!!



Vilken gullunge då, att ge sin mamma något sånt, och sonen dessutom..du måste gjort något väldigt rätt när dina kids växte upp!!!



Snyggast i Linköping alltså! Va det förresten idag ni har träningstävling?



Kram kram snygglo

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-06 17:32:34

haha...snyggast va väl å ta i Virvelviran!!!...nåja...när alla andra gått hem då!!!L...men tack iallafall...japp idag blir det träningstävling!!!...Å stumpan...du e för go...älskar dig min underbara lilla tös...å visst e det så Viran!!!...med en sådan son så måste jag gjort nått bra men vet inte vad!!!L

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-06 17:38:41

Jamen... jag tyckte att det blev fint. Fast du är fin utan smink också :-)

Kram!

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-05-06 18:57:15

Ja jagkan bara hålla med de andras kommentarer, fast näst sista kortet ser du så grym ut. Men jag förstår för det är ju inte lätt att plåta sig själv.

Synd att det var mitt i veckan en vanlig dag. Du skulle valt en fredag och gått ut sedan.

Men du får väl glänsa för gubben. Men han tycker väl om dig som du är ändå, eller hur?

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-05-06 19:08:51

Jättefina bilder!

Postat av: Billrudd

Publicerad 2009-05-07 08:41:45

Är det så du ser ut med makeup???

Jag tycker du är jättefin i det..

Men håller med föregående skrivare, du behöver verkligen inte spackel för att vara vacker, det är du ändå.

Ska oxå ge mig på att bli spacklad på makeupstore har jag tänkt... kul att testa...

Pusselipuss

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-07 09:35:10

TACK å bock...niger lite oxxå för säkerhetsskull!!!...la inte upp fotona för att ragga massa komplimanger...hade askul när jag lajbade tunt med kameran!!!...MEn tack alla snälla för fina kommentarer!!

Postat av: kapezer

Publicerad 2009-05-07 13:55:32

vad lyssnar du på för musik :)

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-05-09 01:13:58

Då kan du lära mig hur man använder sånt! Våra barn tycks ha samma tankar om sina gammla mammor;)) Mina köpte ett helt "kit" med mineralpuder och allehanda saker;)) Hur ofta har jag använt det då??Lol-



Vi får träffas och bli unga på nytt tillsamans någon gång;))



Du är ju så himla snygg ju! Vacker är du alltid!



grymt!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-10 20:15:54

Haha...ja du Sniglon...vågar vi visa oss ute efter att vi gett oss på det däringa som kallas sminkning!!! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela